تسلیت واژه ی کوچکی است برای بازماندگان این عزیزان سفر کرده
بزوجیق
روستای بزوجیق از توابع شهرستان هشترود استان آذربایجان شرقی

تبریک نوروز سال 1396 ولادت حضرت علی (ع) ((( روز پدر ))) تبریک عید نوروز سال 1394 بازیهای زمستانی در روستای بزوجیق ختنه کردن پسرها شب یلدا موذن روستا دکترشاطرزاده مجلس ترحیم معدن شوراکت در گذشته از دو نفر به نیکی یاد می شد شکسته بند آشپز روستای بزوجیق عاشق علی کلاس قرآن اولین معلم ، بیماری خروسک ، دکتر تیموری صابر پاشائی اسامی بزرگانی که به رحمت خدا رفته اند تفریح جوانان روستای بزوجیق نمایی دور از روستای بزوجیق روستای بزوجیق


تسلیت واژه ی کوچکی است برای بازماندگان این عزیزان سفر کرده

 من که با هر بند انگشت  تو در دستان خود 

ذکر میگویم پدر،تسبیح میخواهم چکار…؟؟؟

من نبودم و تو بودی ،
بود شدم و تو تمام بودنت را به پایم ریختی ،
حالا سالهاست که با بودنت زندگی می کنم ،
هر روز، هر لحظه، هر آن و دم به دم هستی .
...
ببخش که گاهی آنقدر هستی که نمی بینمت ،
ببخش تمام نادانیها و نفهمی ها و کج فهمی هایم را،
اعتراض ها و درشتیهایم را ، و هر آنچه را که آزارت داد .
دستانت را می بوسم و پیشانیت را ،
که چراغ راه زندگیم بودی و هستی و خواهی بود ،
خاک پایت هستم تا هست و نیست هست .
به حرمت شرافتت می ایستم و تعظیم می کنم .

 

به پاس اولین بوسه ای که پدرم به رسم مهر در اولین ساعات تولد به گونه ام زد و من نفهمیدم:

 

و به یاد سوزنده ترین بوسه ی اخر که من به رسم وداع به صورتش زدم و او نفهمید:

 

یادش را گرامی میدارم.

نثار روح همه ی پدرانی که دیگر بین ما نیستند فاتحه ای قرائت کنیم

امسال پدرانی را از دست دادیم  خداوند در رحمت برویشان بگوشاید.

(((کریم داداشی ، رحمان اسدی ، علی نصیری)))

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: پدر ،,

نویسنده : یوسف تاریخ : جمعه 8 ارديبهشت 1396



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به بزوجیق مي باشد.